Marantz

Because Music Matters

Marantz

Because Music Matters

Client: Marantz

Need some general text here – this is just for the look: Voor Marantz ontwikkelde DHvV de global campagne, uitgevoerd in een on-line versie en de gedrukte middelen waaronder de brochure. Met het thema ‘the sound of craftmanship’ laten we beroepsmuzikanten in hun eigen omgeving zien hetgeen tot uitdrukking komt in de merkpositionering ‘because music matters’.

Global brochure 2014-15

Voor Marantz ontwikkelde DHvV de global campagne, uitgevoerd in een on-line versie en de gedrukte middelen waaronder de brochure. Met het thema ‘the sound of craftmanship’ laten we beroepsmuzikanten in hun eigen omgeving zien hetgeen tot uitdrukking komt in de merkpositionering ‘because music matters’.

Marantz 2013-14

Marantz 2013-14

Global brochure 2013/14

Need a short description here,DHvV is een internationaal collectief van communicatie-specialisten. Collega’s die net zo effectief met u samenwerken op de werkvloer als binnen de Raad van Bestuur.

MusicLink

MusicLink

MusicLink brochure

Voor de Marantz MusicLink Series is een brochure ontwikkeld die gelanceerd wordt op de dealershow in Malaga. Modern classic. Legendary sound. Combining style and sophistication.

Ki Pearl 30th Anniversary

Ter gelegenheid van het 30-jarig jubileum van Marantz brand ambassador Ken Ishiwata heeft De Heeren van Vonder een exclusief boekwerk met SACD-artwork ontwikkeld, en tevens een filmische presentatie. Dit document is inmiddels wereldwijd onder ‘audiophiles’ verworden tot een waar collectors item.

Marantz Memories

Met het magazine Marantz Memories heeft Marantz een aantal ambassadeurs geïnterviewd die enthousiast vertellen over hun Hi-Fi-beleving door de jaren heen. Ze vertellen over hun passie voor het merk en de ultieme ervaring van de Marantz sound. Het concept en de vormgeving werd door DHvV ontwikkeld. Because Music Matters…

Brand Guidelines

Marantz 2010/11

Marantz 2010/11

Global brochure 2010/11

Need some text here brochure ontwikkeld die gelanceerd wordt op de dealershow in Malaga. Modern classic. Legendary sound. Combining style and sophistication.

Global brochure 2006-07

Voor Marantz ontwikkelde DHvV de global campagne, uitgevoerd in een on-line versie en de gedrukte middelen waaronder de brochure. Met het thema ‘the sound of craftmanship’ laten we beroepsmuzikanten in hun eigen omgeving zien hetgeen tot uitdrukking komt in de merkpositionering ‘because music matters’.

Marantz Premium

Marantz Premium

Marantz Premium 2016

Marantz heeft haar nieuwe producten gepresenteerd op het global event op Malta. De nieuwe Premium lijn is te zien in een luxe vormgegeven boek ontwikkeld door DHvV.

© De Heeren van Vonder