Rezidenz

Building, Well. Being.

Rezidenz

Building, Well. Being.

Client: Rezidenz

Need some general text here – this is just for the look: Voor Marantz ontwikkelde DHvV de global campagne, uitgevoerd in een on-line versie en de gedrukte middelen waaronder de brochure. Met het thema ‘the sound of craftmanship’ laten we beroepsmuzikanten in hun eigen omgeving zien hetgeen tot uitdrukking komt in de merkpositionering ‘because music matters’.

Den Hoppenhof

Den Hoppenhof

Den Hoppenhof

Need some text here is een brochure ontwikkeld die gelanceerd wordt op de dealershow in Malaga. Modern classic. Legendary sound. Combining style and sophistication.

De Scheifelaar 15, Veghel

Need some text here is een brochure ontwikkeld die gelanceerd wordt op de dealershow in Malaga. Modern classic. Legendary sound. Combining style and sophistication.

Parc Fontaine

Parc Fontaine

Parc Fontaine

In het Stadswandelpark van Eindhoven zijn de luxe appartementen ontwikkeld onder de naam Parc Fontaine. Voor de presentatie van het project is een boekwerk ontwikkeld op een uitzonderlijk groot formaat van 50×50 cm waardoor de sfeer, de plattegronden en artist-impressions indrukwekkend in beeld gebracht zijn.

FRITS – 3D advertentie

De campagne bevat 3D artist-impressions die met speciaal bijgeleverde bril in de stadsglossy FRITS Magazine bekeken konden worden.

Parc Fontaine – Wij

Van het grote boekwerk is later een aangepaste versie ontwikkeld in de vorm van een liggend A3 formaat.

De Vank

De Vank

De Vank

Need a short description here,DHvV is een internationaal collectief van communicatie-specialisten. Collega’s die net zo effectief met u samenwerken op de werkvloer als binnen de Raad van Bestuur.

Corporate Art

Need a short description here,DHvV is een internationaal collectief van communicatie-specialisten.

© De Heeren van Vonder